شرکت سایپا پلوس از شرکت های زیرمجموعه مگاموتور موفق به اخذ گواهینامه IATF 16949-2016 گردید.

 

به گزارش روابط عمومی مگاموتور، همزمان با اختتامیه ممیزی خارجی سیستم مدیریت کیفیت در صنعت خودرو IATF 16949-2016 ، سایپا پلوس از شرکت های زیرمجموعه مگاموتور، موفق به اخذ این گواهینامه از موسسه بین المللی RINA (شرکت مرزبان کیفیت کیش) گردید.

ولی لک مدیر عامل شرکت سایپا پلوس در مراسم اختتامیه این ممیزی ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات تمامی همکارانی که در اجرای هر چه بهتر این ممیزی نقش داشتند، گفت: امیدوارم همکاران من در این شرکت توانسته باشند از تجربیات و پیشنهادات تیم ممیزی بهره برده و با برنامه ریزی جهت رفع موارد قابل بهبود، سازمان را در پیمودن مسیر تعالی و دستیابی به اهداف هدایت نمایند.

مدیر عامل سایپا پلوس، با تاکید بر توجه ویژه به نتایج ممیزی صورت گرفته و لزوم برنامه ریزی برای انجام اقدامات موثر در تسریع رشد و تعالی گفت: امیدوارم بتوانیم با تاکید بر نقاط قوت و تلاش در جهت تبدیل نقاط قابل بهبود به نقاط قوت و به کار بستن پیشنهادات مطرح شده، ضمن داشتن سازمانی چابک، در مسیر رشد و تعالی سازمان حرکت نماییم.

گفتنی است در پایان این مراسم، ارزیاب شرکت RINA (IMQ) ضمن اشاره به فعالیتهای صورت گرفته و ابراز خوشحالی از وجود روحیه بالای همکاری و کار تیمی در شرکت سایپا پلوس، به ارائه گزارشی مبسوط از روند ممیزی و نقاط قوت و نقاط قابل بهبود در سایپا پلوس پرداخت.